Tendenze di Decorazione di a Casa 2023: 6 Idee da Pruvà Quest'Annu

Cù un novu annu à l'orizonte, aghju cercatu tendenze di decoru per a casa è stili di design per u 2023 da sparte cun voi. Mi piace à fighjà e tendenze di design d'interni di ogni annu - in particulare quelle chì pensu dureranu oltre i prossimi mesi. È, per furtuna, a maiò parte di l'idee di decoru per a casa in questa lista anu resu a prova di u tempu.

Quali sò e principali tendenze di decoru per a casa per u 2023?

In l'annu chì vene, videremu un mischju interessante di tendenze nove è di ritornu. Alcune di e tendenze di design d'interni più populari per u 2023 includenu u ritornu di culori audaci, superfici in petra naturale, vita di lussu - soprattuttu quandu si tratta di design di mobili.
Mentre chì e tendenze di decoru per u 2023 sò varie, anu tutte u putenziale di purtà bellezza, cunfortu è stile à a vostra casa in l'annu chì vene.

Tendenza 1. Vita di lussu

Una vita lussuosa è una mentalità elevata sò a direzzione chì e cose si dirigenu in u 2023.
A bona vita ùn hà micca bisognu di significà lussu o caru. Si tratta più di l'approcciu raffinatu è nobile à cumu decoremu è abitemu e nostre case.
L'aspettu lussuosu ùn hè micca di spazii glamour, brillanti, specchiati o scintillanti. Piuttostu, viderete stanze piene di calore, calme è raccolte.accenti, sedili imbottiti in peluche, tappeti morbidi, illuminazione a strati, è cuscini è coperte in materiali lussuosi.
Pudete vulè interpretà stu stile di design 2023 in un spaziu mudernu per mezu di toni neutri chjari, pezzi cù linee pulite è tessuti sontuosi cum'è a seta, u linu è u vellutu.

Tendenza 2. U Ritornu di u Culore

Dopu à l'ultimi anni di neutri senza fine, in u 2023 videremu un ritornu di culore in a decorazione di a casa, i culori di pittura è a biancheria da lettu. Una paleta lussuosa di toni ricchi di ghjuvelli, verdi rilassanti, blu senza tempu è toni caldi di terra domineranu in u 2023.

Tendenza 3. Finiture in petra naturale

E finiture di petra naturale stanu decollendu - in particulare i materiali chì includenu tonalità è mudelli inaspettati - è sta tendenza continuerà in u 2023.
Alcuni di l'elementi di petra più populari includenu travertinu, marmaru, lastre di granitu esoticu, steatite, calcariu è altri materiali naturali.
In più di i tavulini di caffè in petra, i piani di travagliu, i backsplash è i pavimenti, alcuni modi per incorporà sta tendenza in a vostra casa includenu ceramiche è terracotta fatte à manu, vasi d'argilla fatti à manu, gres è stoviglie. I pezzi chì ùn sò micca perfetti ma chì conservanu u so incantu naturale è a so persunalità sò particularmente populari in questu momentu.

Tendenza 4. Ritiri in casa

In cunfurmità cù a tendenza di a vita raffinata, più chè mai, a ghjente face chì e so case si sentinu cum'è un rifugiu. Sta tendenza hà per scopu di catturà l'emozioni di u vostru locu di vacanze preferitu - ch'ella sia una casa di spiaggia, una villa europea o un accogliente rifugiu di muntagna.
Alcuni modi per fà chì a vostra casa si senti cum'è un'oasi includenu l'incorporazione di legni caldi, tende di lino ariose, mobili sontuosi da incasso è oggetti di i vostri viaghji.

Tendenza 5. Materiali naturali

Questu sguardu abbraccia materiali organichi cum'è a lana, u cuttone, a seta, u rattan è l'argilla in toni di terra è neutri caldi.
Per dà à a vostra casa un aspettu naturale, fucalizatevi nantu à menu elementi artificiali è più elementi veri in a vostra casa. Cercate mobili fatti di legnu chjaru o di tonalità media, è accessorizate u vostru spaziu cù un tappettu naturale fattu di lana à pelu chjucu, juta o cuttone testurizatu per un calore è una struttura supplementari.

Tendenza 6: Accenti neri

Indipendentemente da u stile di decoru chì preferite, ogni spaziu di a vostra casa prufittarà di un toccu di neru.
Finiture è ferramenta nerehè un ottimu modu per aghjunghje cuntrastu, dramma è sofisticazione à ogni stanza, soprattuttu quandu hè assuciatu cù altri neutri cum'è u marrone chjaru è u biancu o toni ricchi di ghjuvelli cum'è u blu marinu è u smeraldo.


Data di publicazione: 03 di ferraghju 2023