Basatu annantu à u listessu puntu di prezzu in u 2018, l'inchiesta di FurnitureToday mostra chì e vendite di divani di fascia media-alta è alta in i Stati Uniti anu ottenutu una crescita in u 2020.
Da u puntu di vista di i dati, i prudutti i più pupulari in u mercatu americanu sò prudutti di fascia media-alta cù un prezzu chì varieghja da 1.000 $ US à 1.999 $ US. Trà i prudutti di sta gamma, i divani fissi rapprisentavanu u 39% di e vendite al dettaglio, i divani funziunali rapprisentavanu u 35% è e poltrone reclinabili u 28%.
In u mercatu di i divani di alta gamma (più di $ 2,000), a distinzione trà e trè categurie di vendita al dettaglio ùn hè micca evidente. In fatti, i divani di alta gamma cercanu l'equilibriu trà stile, funzione è cunfortu.
In u mercatu di gamma media (US$600-999), a più alta quota di vendita al dettaglio di poltrone reclinabili hè di 30%, seguitata da divani funziunali cù 26% è divani fissi cù 20%.
In u mercatu di fascia bassa (sottu à 599 $ US), solu u 6% di i divani funziunali anu un prezzu inferiore à 799 $ US, u 10% di i divani fissi anu un prezzu inferiore à 599 $ US, è u 13% di e poltrone reclinabili anu un prezzu inferiore à 499 $ US.
I tessuti funziunali è l'ordini persunalizati sò ricercati da e masse. I prudutti persunalizati anu ricevutu una grande attenzione in u campu di u software, in particulare i divani. Sicondu FurnitureToday, l'ordini persunalizati per poltrone reclinabili è divani funziunali in u mercatu americanu in u 2020 aumenteranu da u 20% è u 17% di dui anni fà à u 26% è u 21%, rispettivamente, mentre chì l'ordini persunalizati per divani fissi aumenteranu da u 63% in u 2018 è sò calati à u 47%. E statistiche anu ancu trovu chì in l'ultimu annu, a dumanda di i cunsumatori americani per l'usu di tessuti funziunali hè aumentata, in particulare in a categuria di divani è poltrone reclinabili funziunali, mentre chì a categuria di divani fissi hè diminuita di u 25%. Inoltre, a dumanda di i cunsumatori per materiali rispettuosi di l'ambiente hè significativamente più bassa di dui anni fà, è e vendite sò calate drasticamente.
2020 hè l'annu di u scoppiu di l'epidemia mundiale. Quest'annu, a catena di furnimentu mundiale ùn hà micca subitu danni maiò, ma a guerra cummerciale cuntinua hà sempre un impattu considerableu nant'à l'industria di u software.
Inoltre, i prudutti persunalizati stessi imponenu esigenze più elevate à i pruduttori. In particulare in termini di tempu di consegna. FurnitureToday hà trovu chì u tempu mediu di consegna di l'ordini di divani americani in u 2020, u 39% di l'ordini ci metteranu da 4 à 6 mesi per esse cumpletati, u 31% di l'ordini anu un tempu di consegna da 6 à 9 mesi, è u 28% di l'ordini ponu esse cunsegnati in 2 ~ 3 mesi, solu u 4% di l'imprese ponu cumpletà a consegna in menu di un mese.
Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2022
